Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2006 12:15 - Аз,моя милост и живота
Автор: desita Категория: Хоби   
Прочетен: 1274 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Майка ми казваше,че имала "щастието" да роди най-откачената дъщеря и може би е имала право женицата,като знам какво изпитание бях за нейните нерви в годините на моето детство.Мечтаела за кротко, миловидно момиченце с букли и ангелска усмивчица,а вместо това получила моя милост-непокорна,упорита,вятърничава,странна и никак,ама никак послушна дъщеря.Израснах с двама братя.Лучано-с две години по-голям от мен,който беше роден в родината на татко-Италия и докато бяхме малки топката беше неизменен негов спътник,дотолкова,че я мислех едва ли не за придатък към десния му крак,но така или иначе от него футболист не стана.С Никола сме близнаци,само дето и той ми се падаше батко,защото имал привилегията да излезе с 15 минути по-рано на белия свят.Той пък обожаваше всякакви пушкала-пистолети,автомати,пушки и прочие,но така или иначе /и слава Богу/ от него престъпник не стана.Моя милост ли?Всякакви бели и всичко що имаше колела и волан бяха моя територия.Детството ми премина в една спретната къщурка на два етажа в престижен столичен квартал.Имаше голям двор и два гаража,единият от които беше неизползваем по предназначение и там беше моята светая-светих.Мъкнех какви ли не боклуци и там си сглобявах разни нещица,като например един автомобил,сътворен от счупеното ми детско колело /което мама изхвърли със замах и аз после крадешком си го примъкнах до гаража/,кашон от телевизор,три стари чехли /за педали/ и волан от стара джанта на още по-стария москвич на дядо.Щура работа!При положение,че този мой автомобил никога не тръгна,но пък това не ми пречеше да си мисля,че го юркам с бясна скорост по улиците на Софето.   

п.с.ако ви е интересно,ще продължа,ако пък ли не,здраве да е!


Тагове:   моя,   милост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desita
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24389
Постинги: 7
Коментари: 11
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930